Perchè avete bisognu di serviziu d'ispezione?

1. I servizii di esame di i prudutti furniti da a nostra Cumpagnia (servizii d'ispezione)
In u sviluppu di u produttu è a produzzione, avete bisognu di fiducia da una ispezione indipendente di terzu per l'ispezione di carica per assicurà chì ogni tappa di a produzzione risponde à e vostre aspettative per a qualità di u produttu.EC hà servizii d'ispezione cumpleti è affidabili è servizii di audit di fabbrica chì ponu aiutà à selezziunà i fornitori, cuntrullà a qualità è a quantità di produzzione di produttu, è risponde à i bisogni di ispezione di e diverse regioni è mercati.

I vantaghji di aduprà i nostri servizii di ispezione
Ispezione prima di spedizione
Quandu avete finitu u 80% di a produzzione di un ordine, l'ispettore andarà à a fabbrica per fà una ispezione è seguitarà i prucessi standard di l'industria per fà cuntrolli è teste cumpleti di u vostru pruduttu, cumprese tecnulugia di produzzione, imballaggio è etichettatura, trà altri.L'ughjettu hè di assicurà chì risponde à i normi è e specificazioni di l'industria accunsentiti da e duie parti.Cuntà cù servizii d'ispezione prufessiunali è qualificati guarantisci chì i prudutti rispondenu à e vostre specificazioni è standard, è chì a vostra carica ùn hà micca difetti chì puderanu purtà à risichi.

Durante l'ispezione di a produzzione
Stu serviziu hè ideale per spedizioni di volumi elevati, linee di produzzione cuntinue, è esigenze strette per spedizioni just-in-time.Se i risultati di una ispezione di pre-produzione sò negativi, u batch di produzzione è l'articuli nantu à a linea di produzzione deve esse verificati per eventuali difetti, di solitu quandu u 10-15% di u pruduttu hè finitu.Determineremu s'ellu ci sò errori, suggerisce azzione currettiva è riesamineremu ogni carenza fatta durante l'ispezione di pre-produzione per cunfirmà chì sò state currette.Perchè avete bisognu di ispezioni durante u prucessu di produzzione?Perchè truvà i difetti prima è mudificà rapidamente vi pò salvà tempu è soldi!

Ispezione di pre-produzione
Dopu avè sceltu un fornitore è prima di inizià a produzzione in massa, duvete compie una ispezione di pre-produzione.U scopu principale di sta ispezione hè di verificà se u fornitore capisce i vostri bisogni è e specificazioni di l'ordine - è per assicurà chì sò pronti per questu.

Chì facemu durante una ispezione di pre-produzione?
Verificate a preparazione di materie prime
Verificate se a fabbrica capisce i bisogni di u vostru ordine
Verificate a spedizione di produzzione di a fabbrica
Verificate a linea di produzzione di a fabbrica
Verificate è vigilà l'assemblea è u disassemblamentu
Ci sò parechji prucessi d'ispezione realizati durante tutte e operazioni di carica.Cuntrollamu u prucessu di imballaggio in a pianta o magazzinu di u fabricatore, u prucessu di imbottitura è di assemblamentu prima di u trasportu, se a merce risponde à tutti i requisiti, l'aspettu di l'imballu, u livellu di prutezzione di u produttu è a pulizia durante u trasportu (vale à dì stiva di carichi, vagoni ferroviari, ponti di navi, etc.). etc.) è se u numeru è e specificazioni di e scatuli rispondenu à i normi cuntrattuali è à i normi di spedizione.

2. Perchè avete bisognu di audit di fabbrica?
I servizii di audit di fabbrica ponu aiutà à assicurà chì i vostri fornitori potenziali furniscenu prudutti d'alta qualità, operanu in modu efficiente è migliuranu constantemente.

Servizi di ispezione di audit di fabbrica
In u mercatu di cunsumatori altamente cumpetitivu d'oghje, i cumpratori anu bisognu di una basa di fornitori cù quale partenarii per riesce in tutti l'aspetti di a produzzione: da u disignu è a qualità à u ciclu di vita di u produttu è i requisiti di consegna.Ma, cumu selezziunate in modu efficace novi partenarii?Cumu seguite a progressione di i fornitori chì avete digià travagliatu?Cumu cooperate cù i fornituri per mantene u focu annantu à a qualità è u tempu?

Durante e valutazioni di a fabbrica, auditemu a capacità di produzzione è u rendiment di una fabbrica, sperendu chì dimustrà a capacità di a pianta di pruduce prudutti di qualità.I criterii chjave per a valutazione sò pulitiche, prucedure è registri.Quelli pruvaranu chì a fabbrica pò furnisce una gestione di qualità consistente in u tempu, invece di in un tempu specificu o solu per certi prudutti.

L'area core è i prucessi di cuncepimentu di valutazione di fabbrica includenu:
· Sistemi di gestione di a qualità
· Pratiche di pruduzzione adattate
· Norme ambientali per e fabbriche
· U cuntrollu di u produttu
· Surviglianza di prucessu
· Audit di cumplimentu suciale

I principali settori coperti da l'auditu di conformità suciale sò:
· Legislazione di u travagliu di i zitelli
· Liggi di u travagliu furzatu
· Liggi discriminatori
· A lege di u salariu minimu
· Cundizioni di l'alloghju
· Ore di travagliu
· Salari di l'overtime
· Benessere suciale
· Sicurezza è Salute
· Prutezzione di l'ambiente

Servizii di vigilanza suciale è esame
Siccomu l'imprese allarganu a so capacità di produzzione è d'acquistu in u mondu, l'ambiente di travagliu di a supply chain attrae sempre più attenzione, soprattuttu in i paesi in via di sviluppu.E cundizioni di produzzione di merchenzie sò diventate un aspettu impurtante di a qualità per piglià in contu in una pruposta di valore di a cumpagnia.A mancanza di prucessi per a gestione di i risichi assuciati à u cumplimentu suciale in a catena di fornitura pò avè un impattu direttu nantu à i risultati finanziarii di una cumpagnia, in particulare per l'urganisazioni in i mercati di cunsumatori induve l'imaghjini è a marca sò assi chjave.

3. Perchè e catene di supply in China è Asia necessitanu inspezioni QC?
Se identificate prublemi di qualità prima, ùn avete micca da trattà cù difetti dopu chì u pruduttu hè statu mandatu.
A realizazione di cuntrolli di qualità in tutte e tappe - è micca solu l'ispezioni di pre-spedizione - vi aiuterà à monitorà i vostri prudutti è prucessi è piglià decisioni impurtanti per migliurà i vostri sistemi attuali.
Reduce u vostru tassu di ritornu è u risicu di fallimentu di u produttu.Affruntà i reclami di i clienti occupanu assai risorse di l'impresa è hè ancu assai noioso per l'impiegati.
Mantenerà i vostri fornituri alerta è, per quessa, uttene prudutti di qualità megliu.Hè ancu un modu di cullizzioni di dati per migliurà l'efficienza.Esse capace di scopre i prublemi è i difetti vi permetterà di correggerà questi errori è risponde in cunseguenza.
Accelerarà a vostra catena di supply.I cuntrolli di qualità efficaci di pre-spedizione aiutanu à riduce i costi di marketing.Vi aiuterà à accurtà u tempu di consegna è facilità a consegna puntuale di i prudutti à i so destinatari.


Tempu di post: Jul-09-2021