Ispezione di a valvula

Scopu di l'ispezione

Se ùn ci sò micca altri elementi supplementarii specificati in u cuntrattu di ordine, l'ispezione di u cumpratore deve esse limitata à i seguenti:
a) In cunfurmità cù i regulamenti di u cuntrattu di ordine, aduprate strumenti è metudi d'ispezione non distruttivi per inspeccionà e valvole durante u prucessu di assemblea.
b) L'ispezione visuale di i casting di e valvole deve esse in cunfurmità cù JB/T 7929.
c) Prove di pressione "obligatorie" è "opcional".
d) Altre ispezioni supplementari.
e) Rivedi i registri di trasfurmazioni è i registri di ispezione non distruttiva (cumpresi i registri di ispezione radiografica specificati).
Nota: Tutte l'ispezioni devenu esse realizate in cunfurmità cù e prucedure scritte stabilite in i normi currispondenti.

L'ispezione

U fabricatore di e valvole duverebbe fà una ispezione visuale nantu à tutte e fusioni di corpi di valvole, cappelli è elementi di sigillatura per salvaguardà a so conformità à JB/T 7929.

U fabricatore di a valvula deve inspeccionà ogni valvola per assicurà a rispettu di i normi applicabili è i normi di prudutti cunnessi.

Requisiti generali per a prova di pressione

1. Per e valve strutturate speciale chì permettenu a grassa di sealing d'urgenza per esse injected in a superficia di sigillatura o di i pezzi di imballaggio (eccettu per i valvole di plug lubricated), u sistema d'iniezione deve esse viotu è inoperativu durante a prova.

2. Quandu a prova cù u liquidu, verificate chì l'aria di a cavità hè drenata.

3. Prima di fà una prova di cunchiglia di valvula, a valvula ùn deve esse dipinta nè coperta cù qualsiasi rivestimenti chì puderanu ammuccià i difetti di a superficia.A fosfatazione o trattamenti chimichi simili utilizati per prutege a superficia di a valvula sò permessi, ma ùn deve micca copre difetti cum'è perdite, buchi d'aria o blisters.

4. Quandu eseguisce e teste di sigillatura nantu à valves di porta, valves plug è valve di bola, a cavità di u corpu trà u bonet è a superficia di sealing deve esse pienu di un mediu.Allora duvete applicà a pressione per pruvà a pressione è evità u riempimentu graduali di e parti sopra cù u mediu è a pressione durante a prova, evitendu ancu a fuga di sigilli.

5. Quandu facia una prova di sigillatura, nisuna forza esterna deve esse appiicata à nè l'estremità di a valvula chì hà un effettu nantu à a fuga di a superficia di sigillatura.U torque di u funziunamentu utilizatu per chjude a valvula ùn deve micca più di u mumentu di chjusu di forza (torque) di u disignu di a valvula.

EC furnisce servizii di ispezione di valvule prufessiunale in tutta a Cina.Cuntattateci se avete bisognu di valutà accuratamente a qualità di i vostri prudutti.


Tempu di post: Jul-09-2021