Standard d'ispezione

I prudutti difettosi scuperti durante un'ispezione sò distribuiti in trè categurie: difetti critichi, maiori è minori.

I difetti critichi

U pruduttu rifiutatu hè indicatu basatu annantu à l'esperienza o ghjudiziu.Si pò esse periculosa è dannusu per l 'utilizatori, o causari lu prodottu à esse legalmente detinutu, o viola i rigulamenti ubligatoriu (standards) è / o esigenze clienti.

I difetti maiò

Hè una non-conformità piuttostu chè un difettu criticu.Pò causà fallimentu o riduce significativamente l'usabilità di u pruduttu per u scopu previstu, o ci hè una inconformità cusmetica evidenti (difettu) chì affetta a cummerciabilità di u pruduttu o riduce u valore di u pruduttu cumparatu cù i bisogni di i clienti.Un prublema maiò prubabilmente pruvucarà i clienti à dumandà rimpiazzamenti di prudutti o rimborsi, chì affettanu a so percepzione di i prudutti.

Picculi difetti

Un difettu minore ùn affetta micca u rendiment previstu di u pruduttu nè viola alcunu standard stabilitu in relazione à l'usu efficace di u pruduttu.Inoltre, ùn devia micca da e esigenze di u cliente.Tuttavia, un picculu prublema pò causà un certu gradu di insatisfazione à l'utilizatore, è uni pochi di picculi prublemi cumminati puderanu purtà à u ritornu di u pruduttu da l'utilizatore.

L'ispettori CE utilizanu a piattaforma MIL STD 105E, chì hè un standard ricunnisciutu da ogni fabricatore.Stu standard di i Stati Uniti hè avà equivalente à i standard di ispezione di tutte l'urganisazioni di standard naziunali è internaziunali.Hè un metudu pruvucatu per accettà o rifiutà i prudutti campionati da grandi spedizioni.

Stu metudu hè cunnisciutu cum'è AQL (Livellu di Qualità Acceptable):
Cum'è una sucietà di ispezione in Cina, EC usa AQL per determinà a rata massima di difetti permessa.Se a rata di difetti supera u più altu livellu accettabile durante u prucessu di ispezione, l'ispezione finisce immediatamente.
Nota: EC dichjara apposta chì l'ispezioni aleatorii ùn guarantisci micca chì tutti i prudutti rispondenu à i standard di qualità di u cliente.L'unicu modu per ottene questi standard hè di fà una ispezione completa (100% di e merchenzie).


Tempu di post: Jul-09-2021