Standard di Inspeczione di Mobili di Legnu

I. Metudu d'ispezione generale di u pruduttu di legnu

1.U cuntrolluispezzione hè realizatu per campioni firmati da u cliente o per a stampa chjara è u manuale d'utilizatore di u produttu furnitu da u cliente in casu di nisuna mostra.

2. Inspection quantità:luispezione cumpletahè aduttatu per 50PCSè sottu di ordine mentriispezione di campionamentuhè aduttatu per altri secondu u standard AQL.

Ambiente 3.Inspection:luluminosità ambientalesarà600-1000LUXè a fonte di luce deve esse più altu ch'è a testa di l'ispettore;luriflette a lucedeve esse evitata in u circondu;a distanza da l'ochji àinspeccionatul'uggetti sò tenuti cum'è40 cmè l'angulu cù l'uggetti inspeccionati deve esse guardatu cum'è45 °.

II.IspezioneStandardèEsigenzadi Mobili di Legnu

1.Appearance Inspection

-A superficia frontale deve esse piatta è liberaabbassamenti e creste, bavature a puntaecc.

-L'altri facci laterali sò stati piani cù un culore uniforme, senza a diferenza di culore cù a superficia frontale, impurità, bollastampas o altri.

-A diferenza di culore di i prudutti di u listessu mudellu ùn deve esse più di 5%, gratis obasa esposta, sbucciatura, bolla, caduta,macchia, buccia d'arancia, macchie, stampa di bolle, impurità è altri difetti.

-Serà liberu dibumpingo altri difetti, è l'angolo di trasmissione deve esse liscia cù u spessore uniforme è senza deformazione.

-Ufossa(-3 mm) ùn deve esse più di 3 nn., è micca raggruppati in l'area di10 cm2 mentricunvessupuntu ùn hè micca permessu.

2.Product Size, Thickness and Weight Test

A dimensione, u spessore, u pesu di un pruduttu unicu, è a dimensione è u pesu grossu sò misurati o cuntrullati secondu a specificazione di u pruduttu o u mudellu furnitu da u cliente.If u cliente ùn furnisce micca u requisitu di tolleranza dettagliata,+/-3%a tolleranza deve esse usata.

3.Static Load Test

A prova di carica statica hè necessaria da parechji mobili prima di consegna, cum'è scrivania, sedia,chaise longue, scaffale ecc.

Metudu di prova: carica un certu pesu nantu à a parte portante di u pruduttu testatu, cum'è a faccia posteriore di a sedia,schienale, rail di manu, etc., è u pruduttu ùn deve vultà o crack, deforma è altri.Adopu a prova, a funzione ùn deve esse affettata.

4.Stability Test

A parte portante di u mobili di legnu deve esse realizatu cù una prova di stabilità quanduinspeccionàing, cum'èsedia sedia, schienaleècuscino di schienadi sofà.

Metudu di prova: applicà una certa forza per tirà u pruduttu è osservate s'ellu si gira o micca.(DiversuI prudutti sò diffirenti in u pesu di l'ughjettu, a distanza di trazione è a forza.)

5.Shaking Test

Dopu avè finitu l'assemblea di mostra, mette nantu à u pianu pianu horizontalmente è a basa ùn hè micca permessa per swinging.

6.Odor Test

U pruduttu finitu deve esse liberu di male oodore irritante.

7.Barcode Scanning Test

L'etichetta di u produttu è l'etichetta nantu à u pacchettu esternu pò esse scansatu da u scanner di codice à barre cù i risultati curretti.

8.Impact Test

Applicà a carica in un certu pesu è taglia nantu à a faccia portante di u mobili da uspecifichialtezza in amuvimentu di un corpu in caduta libera.Dopu à a fine di a prova, a basa ùn hè micca permessa di crack o deformazione, è ùn affetta micca a funzione.

9.UmiditàTestu

U strumentu standard di prova di umidità hè utilizatu per pruvà l'umidità di a parte di legnu.

Metudu di prova: inserisce l'instrumentu di prova di umidità per circa 6 mm à fiancu à a struttura (eccettu l'equipaggiu senza cuntattu, l'instrumentu di prova deve avvicinassi à a superficia da pruvà), è poi leghje i risultati.

Esigenza di umidità per u materiale di lignu: quandu u tassu di umidità di u materiale di lignu hè cambiatu significativamente, uirregolarily stress internugenererà à l'internu di u materiale di legnu è l'apparenza di u materiale di lignu si deformerà,warp, crack o ancu altri difetti gravi si trova.In generale, u tassu di umidità di legnu solidu inJiangsu è Zhejiangpruvincia hè cuntrullata sicondu i seguenti standard: a seccione di basa di legnu solidu hè cuntrullata in 6 ~ 8;machiningsezione èassemblearùbbrica sò cuntrullati in 8 ~ 10;u tassu di umiditàlegnu tripluhè cuntrullatu in 6 ~ 12;u tassu di umiditàmultiplicà u plywood, tavola da rasaturaèpannelli di fibre di densità media(MDF) hè cuntrullatu in 6 ~ 10 mentre chì u pruduttu generale hè cuntrullatu sottu 12.

10.Transport Drop Test(Micca per i prudutti fragili)

A gocciaprovahè eseguitu secondu aISTA 1Astandardèu principiu di "un puntu, trè lati è sei facci".Gocciau pruduttu da acertaaltezzaper 10 volte, è u pruduttu è u pacchettu deve esse liberufataliè prublemi seri.Ta prova hè principalmente usatasimulatea goccia libera pò accade à u pruduttu durante u prucessu di muvimenti per valutà a capacità di resistenza di u pruduttuimpattu inesperu.


Tempu di post: Aug-22-2022