Inspection Standard and Method for Fixed Fitness Equipment

1.Ispezione per a Struttura Esterna di l'Attrezzatura di Fitness Fixed

1.1 Bordu

Inspeccione tutti i bordi è affilatiangulunantu à a superficia di ognunusustegnudi l'attrezzatura di fitness secondu a prova di dimensione è l'ispezione di cuntattu, è u raghjudevebe micca più grande di 2,5 mm.Tutti l'altri bordi sò quelliaccessìbuleto utilizatoreo pezzi di ricambio furniti da uterzu partitu deve esse arrotondati o prutetti apposta.

1.2Pipe End

L'accessibileL'estremità di u tubu deve esse sigillata da pezzi di ricambio di l'equipaggiu o tappi di tubu quandu u teste seconduverificazione visuale.Dopu à passà a caricaprova di durabilitàspécifié par les parties applicables et pertinentes dans les normes spéciales, le bouchon du tuyau doit conserver son état d'origine.

1.3 Estrusione, Cutting, Roting èParte reciprocain AccessibileZona

A distanza di e parti mobili à e parti mobili adiacenti o parti fissi in l'area accessibile in a gamma di altezza di 1800 mm ùn deve esse micca più bassa di 60 mm secondu a prova di dimensione è l'ispezione visuale, ma e seguenti cundizioni ùn sò micca incluse:

a)S'ellu minaccia solu i figuri, a distanza ùn deve esse più bassa25 mm;

b)Se a distanza trà e parti mobili è e parti fissi mantene a constantità durante u muvimentu, allora a distanza ùn deve esse più grande9,5 mm;

c)A facilità di prutezzione di salvezza propria èfermà u dispusitivusò equipati in a zona di furmazione;

d)Se u corpu di l'utilizatore pòbluccatul'accessu di terza persona, l'utilizatore pòsubituferma l'azzione.

1.4 Pesu

A gamma di muvimentu di tutti i pesi nantuequipamentu di fitnessdeve esse limitatuseconduà l'ispezione visuale, a prova di u funziunamentu è u requisitu quandu si usa l'equipaggiu.

Fora dideliberatamentemovendu,lustacking pesu pòflexibley move è torna à upuntu mortu.

2.AccessèMeccanismu di armamentudi l'equipaggiu di fitness fissu

Metudu d'ispezione:

Aghjustatel'equipaggiu basatu nantuprovaa taglia di u corpu di u persunale secondu uManualefurnitu da u fabricatore.

U persunale di teste deve entre in uequipaggiuè ghjunghje à a pusizione di partenza di muvimenti secondu u requisitu inManuale di operazionefurnitu da u fabricatore.

Testingpersunaleentrerà relativamente è liberamente è torna à a pusizione di partenza.

Se u persunale di teste ùn pò micca mette in pancu o cuntattate cù umecanismu ausiliario u persunale di teste ùn pò miccacun successuentre in a pusizione di partenza di u muvimentu, l'equipaggiu deve esse più aghjustatu.

Se ùn hè micca in questu casu (l'equipaggiu hè statu adattatu currettamente secondu a dimensione di u corpu di a prova persunale furnita da u Manuale di Operazione), alloramezzi ausiliarior mecanismu ausiliariper l'eserciziu in panca à fiancu à u viaghju di u bancu deve esse furnitu.

Sì unumezzi ausiliarihè statu furnitu, poi operazionemecanismuè a so prestazione deve esse coherente cù a descrizzione in u Manuale di Operazione.

Quandu compie l'esercitu è ​​​​riturnà u bancu omecanismu ausiliaritorna à upusizioni di riposu, umezzi ausiliarior mecanismu ausiliarideve esse usatu per guidà è ferma u bancu prima di ghjunghje à a pusizione di riposu scaricatu, in modu di fà l'utilizatoreesce daa pusizione di usu caricata.

Ispezionestandard: se l'utilizatore ùn pò micca ghjunghje à a pusizione di partenza caricata di l'equipaggiu (dopu aghjustà l'equipaggiu secondu u manuale di u fabricatore), uausiliariU dispusitivu deve esse furnitu per l'equipaggiu, per esempiu: pedale olevahè aduttatu per aghjustà a pusizione di partenza / arrestu.

3.Ajustamentu è LockingMeccanismudi l'equipaggiu di fitness fissu

Quandupruvà secondu l'ispezione visuale è a prova di funziunamentu,tU dispusitivu di regolazione nantu à l'equipaggiu di fitness agisceaffidabile, pò essericunnosced faciuli è usatu in modu sicuru è ùn deve miccapussibilitàof negligenzao cambiamenti.Te parti di regulazione (per esempiupomu/button è manicu / leva di cuntrollu ecc.) ùn deve miccaintervenel'intervallu di muvimentu di l'utilizatori l'un l'altru.A funzione curretta di ogni serraturamecanismusarànotevuli. TU pin di pesu deve esse equipatu cun unudispusitivu di fastnessper prevene perdite quandu eserciziu causatu danegligenzao cambiamenti.

4.Cavu, Cintura è Catena di Attrezzatura di Fitness Fissu

Ucable, cintura,catena èu so supplementudispusitivus deve avè uefficacesicuritàcoefficients, è i soforza di trazioneperresistentiu dannu deve esse 6 volte di a carica massimageneratudurante u so usu.U diamitru di upuleggiadeve conformà à i requisiti applicabili di cable, cintura o catenafabricatore.

4.1 Corda di filu d'acciaioèPulley

A corda d'acciaio standard deve esse fatta digalvanizatuor anti-corrosivefilu d'acciaio, è pruvati è pruvati da u fabricatore.

A dimensione è a forma di a puleggia sò conformi à l'applicabileesigenzaper u diametru ègroovedi u fabricatore di cavi, cinture è catene è ancu u standard di caricadurabilitàprova:

L'essai qui s'approche le plus possible de la fréquence de déplacement normale et sans impact doit être effectué :

a)Tipu H, più grande di80%, 12000i tempi di viaghju in muvimentu permessi;

b)Tippu S, più grande di80%, 100000i tempi di viaghju in muvimentu permessi;

Aduttà a carica massima;

A direzzione di carica deve esse coherente cù a lege di muvimentu cunfirmata da u persunale di 50%;

A frequenza di muvimentu deve piglià u valore mediu di a prova per l'eserciziu avanzatu di 3 persone.

Ubanda di cordaof alliage d'aluminium forgiatusaràfabricatuseconduISO 8793.L'estremità di a corda supera+ 20 mmdi u livellu di u bordu di a pinza, è deve esse chjaru è visibile quandu u teste secondu l'ispezione visuale.U cuntattu cumpressu ùn deve esse curvatu è l'estremità fissa di a corda di filu d'acciaio deve esse installata solu daretu à u cappucciu o un altru dispusitivu di prutezzione simili.

4.2Cuntrolu di cable è cinturione

Quandu u teste secondu l'ispezione visuale è a prova di funziunamentu,luU dispusitivu di guida à traversu a corda o a cintura impedisce a corda o a cinturalateralesi perde o cade.

5.Piombu-in PuntuTest di l'equipaggiu di fitness fissu

U puntu di entrata in u dispusitivu di guida di corda o cinturione in l'altezza finu à 1800 mm hà da prutege e figure di l'utilizatori per impediscenu di esse.pinzaed.

6.Ispezione per a pusizioni di mantenimentu di l'equipaggiu di fitness fissu

Quanduprovasecondu l'ispezione visuale,luU set di manicu integratu deve esse chjaramenteincisioned/marked with the holding position and onstrutturalesuperficia per prevene e mani sliding.

Applica discretamente 70Ndi forza nantu à u manicu stabilitu attraversu un propiuattrezzatura di ritirata, è u set di manicu esternu ùn si move micca.

Quandu u teste secondu l'ispezione visuale è a prova di funziunamentu,tU set di manicu rotativu deve aduttàserratura meccanicaDispositivu per prutezzione, è deve avè a superficia strutturale per impedisce e mani di sliding.


Tempu di Postu: Dec-29-2021