Cumu inspeccionà i lampi LED?

I. Inspeczione visuale nantu à i lampi LED

Requisiti di l'aspettu: Per inspezione visuale nantu à a cunchiglia è copre à circa 0,5 m di distanza da a lampada, ùn ci hè micca deformazione, scratch, abrasione, pittura eliminata è terra;i pins di cuntattu ùn sò micca deformati;U tubu fluoriscente ùn hè micca soltu è ùn ci hè micca un sonu anormale.

Requisiti dimensionali: E dimensioni di u contornu duveranu risponde à i requisiti nantu à u disegnu.

MRequisiti aterial: I materiali è a struttura di a lampada deve risponde à i requisiti di u disegnu.

Requisiti di l'assemblea: i viti di strettu nantu à a superficia di a lampada sò stretti senza omissione;ùn ci hè micca burr o spigolu;tutte e cunnessione deve esse fermu è micca scioltu.

II.Requisiti nantu à u rendiment di lampade LED

I lampi LED necessitanu un bonu sistema di rinfrescante.Per guarantisce u travagliu normale di lampade LED, a temperatura di u circuitu basatu in aluminiu ùn deve esse più di 65 ℃.

Lampade LED deve avèfunzionedi prutezzione di sopra-temperatura.

Lampade LED cuntrolla u circuitu anormale è deve avè un dispositivu di fusione cù certificazione 3C, UL o VDE per a prutezzione di sovracorrente in casu di circuitu anormale.

I lampi LED sò capaci di resistere à l'anormalità.In altre parolle, ogni serie di LED hè guidata da un fornimentu d'energia di corrente constante indipendente.In casu di cortu circuitu causatu da a rottura di LED, l'alimentazione di corrente custante guarantisci u travagliu sicuru di u circuitu cù una corrente stabile.

I lampade LED sò à prova di umidità è capaci di caccià l'umidità è respira.U circuitu internu di e lampade LED deve esse a prova di umidità è ventilazione cù un dispositivu di respirazione.Se i lampi LED sò affettati da l'umidità, anu da travaglià in modu stabile è sguassate l'umidità secondu u calore chì pruducenu durante u travagliu.

U rapportu trà u flussu discendente tutale è u cunsumu d'energia di lampade LEDis ≥56LMW.

III.Test di situ nantu à lampade LED

1. Cambia a prova di vita

À a tensione nominale è a frequenza nominale, i lampade LED funzionanu per 60 seconde è poi cessanu di travaglià per 60 seconde, chì circula per 5000 volte, lampade fluorescenti.travaglia sempre nurmale.

2. Test di durabilità

In l'ambiente senza cunvezione di l'aria à a temperatura di 60 ℃ ± 3 ℃ è l'umidità relativa massima 60%, i lampade LED funzionanu per 360 ore continuamente à a tensione nominale è a frequenza nominale.U so flussu luminosu ùn deve esse menu di 85% u flussu luminosu iniziale dopu.

3. Prutezzione di overvoltage

In a prutezzione di sovratensione à a fine di l'input, se a tensione di input hè 1,2 valore nominale, u dispusitivu di prutezzione di sovratensione deve esse attivatu;dopu à u voltage recupera à esse nurmali, lampade LED deve dinù ritruvà.

4. Htest à haute température et basse température

A temperatura di prova hè -25 ℃ è + 40 ℃.A durata di a prova hè di 96 ± 2 ore.

-Htest à haute température

I campioni di prova senza imballaggio caricati cù l'electricità à a temperatura di l'ambienti sò messi in a camera di prova.Aghjustate a temperatura in a camera per esse (40±3) ℃.I campioni à a tensione nominale è a frequenza nominale travaglianu per 96 ore continuamente à a temperatura (a durata deve principià da u tempu chì a temperatura diventa stabile).Allora tagliate l'alimentazione di a camera, pigliate i campioni è mantene a temperatura di l'ambienti per 2 ore.

-Test à bassa temperatura

I campioni di prova senza imballaggio caricati cù l'electricità à a temperatura di l'ambienti sò messi in a camera di prova.Aghjustate a temperatura in a camera per esse (-25±3) ℃.I campioni à a tensione nominale è a frequenza nominale travaglianu per 96 ore continuamente à a temperatura (a durata deve principià da u tempu chì a temperatura diventa stabile).Allora tagliate l'alimentazione di a camera, pigliate i campioni è mantene a temperatura di l'ambienti per 2 ore.

Test jugement de résultat

L'aspettu è a struttura di e lampade LED ùn anu micca un cambiamentu evidenti in l'ispezione visuale.L'illuminazione media in l'ultima prova ùn deve esse più bassa di 95% di l'illuminazione media in a prima prova;a deviazione trà l'area di u rectangulu d'illuminazione dopu a prova è l'area iniziale di u rectangulu d'illuminazione ùn deve esse più grande di 10%;a deviazione di lunghizza o larghezza di u rectangulu ùn deve esse più grande di 5%;a deviazione di l'angulu trà lunghizza è larghezza di u rectangulu ùn deve esse più grande di 5 °.

5. Fprova di caduta

I campioni di prova senza carica cù u pacchettu cumpletu à l'altezza di 2 m cadunu liberamente per 8 volte.Fallu per 2 volte in rispettivi 4 direzzione diffirenti.

I campioni dopu a prova ùn anu micca esse dannatu è i fasteners ùn sò micca alluntanati o caduti;in più, e funzioni di i campioni sò normali.

6. Test di sfera d'integrazione

Flussu luminosusi riferisce àu putere di a radiazione l'ochji umani ponu sensu.Hè ugualito u pruduttu di l'energia di radiazione in una banda d'onda in unità di tempu è a visibilità relativa à a banda d'onda.U simbulu Φ (o Φr) significa u flussu luminoso;unità di flussu luminosu hè lm (lumen).

a.Luminous flux hè intensità luminosa chì righjunghji, foglie o passa superficia curve per unità di tempu.

b.Luminous flussu hè u rapportu di luce emessi da bulb.

- Indice de rendu des couleurs (Ra)

ra hè l'indice di resa di culore.Per a valutazione quantitativa nantu à a resa di culore di a fonte di luce, u cuncettu di l'indice di resa di u culore hè introduttu.Definite l'indice di resa di culore di a fonte di luce standard per esse 100;L'indice di resa di culore di altre fonti di luce hè più bassu di 100. L'uggetti mostranu u so veru culore sottu u sole è a luce incandescente.Sottu lampa di scarica gasosa cù spettru discontinuu, u culore distorterà in diversi gradi.U gradu di presentazione di culore reale di a fonte di luce hè chjamatu rendering di culore di a fonte di luce.L'indice di resa di culore mediu di 15 culori cumuni hè significatu da Re.

-Temperatura di u culore: una unità di misura chì cuntene u culore in u raghju di luce.In teoria, a temperatura di u corpu neru significa u culore di u corpu neru assolutu presentatu da u zero gradu assolutu (273 ℃) à a temperatura più altu dopu chì hè riscaldatu.Dopu chì u corpu neru hè riscaldatu, u so culore cambia da neru à russu, giallu,tandubiancu èinfineturchinu.Dopu chì u corpu neru hè riscaldatu per esse à una certa temperatura, u cumpunente spettrali cuntenutu in a luce emessa da u corpu neru hè chjamatu a temperatura di u culore à a temperatura.L'unità di misura hè "K" (Kelvin).

Sì u cumpunente spettrali cuntenutu in a luce emessa da una fonte di luce hè listessu chì quella di a luce emessa da un corpu neru à una certa temperatura, hè chjamata *K temperatura di culore.Per esempiu, u culore di luce di a lampadina 100W hè listessu chì quellu di u corpu neru assolutu à a temperatura di 2527 ℃.La température de couleur de la lumière émise par l'ampoule sera :(2527+273)K=2800K.

IV.Test di imballaggio di lampade LED

1.U materiale di carta di imballaggio utilizatu deve esse currettu.U pacchettu utilizatu deve passà a prova di caduta libera.

2. A stampa nantu à u pacchettu esternu deve esse curretta, cumpresa a maschera principale, a marca laterale, u numeru d'ordine, u pesu netu, u pesu lordu, u numeru di mudellu, u materiale, u numeru di scatula, u mudellu di disegnu, u locu d'origine, u nome di a cumpagnia, l'indirizzu, u simbulu di frangibility, Simbulu UP, simbulu di prutezzione di l'umidità, ecc. Fonte stampata è culore deve esse curretta;I caratteri è e figure sò chjaramente senza imagine fantasma.U culore di u batch sanu deve currisponde à a paleta di culori;L'aberrazione cromatica evidenti in tuttu u batch deve esse evitata.

3.Tutte e dimensioni sò currette:errore ± 1/4 inch;a pressione di a linea deve esse curretta è chjusa cumpletamente.Garantisce materiali precisi.

4.Bar code deve esse chjaru è scuntrà esigenze di scanning.


Tempu di Postu: Dec-13-2021