Pulitica di travagliu di l'ispettori CE

Cum'è una agenzia d'ispezione prufessiunale di terzu, hè impurtante di seguità diverse regule di ispezione.Hè per quessa chì EC avà vi furnisce questi cunsiglii.I dettagli sò i seguenti:
1. Verificate l'ordine per sapè ciò chì e merchenzie deve esse inspeccionate è ciò chì sò l'aspettu principali di mantene in mente.

2. Se a fabbrica hè in un locu remotu o in bisognu di servizii urgenti, l'ispettore deve scrive bè nantu à u rapportu d'ispezione u numeru di l'ordine, u numeru di articuli, u cuntenutu di i marchi di spedizione, l'assemblea di cuntainer di mischju, etc. ordine per piglià l'ordine è verificate, portate u campione (s) torna à a Cumpagnia per a cunferma.

3. Cuntattate a fabbrica in anticipu per capisce a situazione reale di e merchenzie è evità di vultà cù mani viote.Se questu succede, duvete scrive l'incidentu nantu à u rapportu è verificate a situazione di produzzione attuale di a fabbrica.

4. Se a fabbrica mischia scatuli di cartone viotu cù e scatuli di merchenzie digià finite, hè chjaramente ingannevole.Comu tali, duvete scrive l'incidentu nantu à u rapportu in grande detail.

5. U numaru di difetti critichi, maiori o minori deve esse in a gamma accettata da AQL.Se u numeru di cumpunenti difettosi hè in u puntu di accettazione o rifiutu, per piacè espansione a dimensione di campionamentu per ottene una tarifa più raghjone.Sì esitate trà l'accettazione è u rifiutu, scalate à a Cumpagnia.

6. Pigliate in contu i specifichi di l'ordine è i requisiti basi per l'ispezione.Per piacè verificate i scatuli di trasportu, i marchi di spedizione, e dimensioni esterne di e scatuli, a qualità è a forza di u cartone, u Codice Universale di u Produttu è u pruduttu stessu.

7. L'ispezione di e scatuli di trasportu deve include almenu 2 à 4 boxes, in particulare per a ceramica, vetru è altri prudutti fragili.

8. L'ispettore di a qualità deve mette in a pusizione di u cunsumadore per stabilisce quale tipu di teste deve esse fattu.

9. Se u listessu prublema hè ritruvatu ripetutamente in tuttu u prucessu d'ispezione, per piacè ùn fucalizza micca nantu à quellu puntu ignurà u restu.In generale, a vostra ispezione deve include tutti l'aspetti ligati à a dimensione, specificazioni, apparenza, prestazione, struttura, assemblea, sicurezza, proprietà è altre caratteristiche è teste applicabili.

10. Sè vo fate un ispezzione durante a pruduzzione, fora di l 'elementi di qualità elencati sopra, tu avissi dinù attenti à a linea di pruduzzione cusì à valutà a capacità di pruduzzioni di u fabbrica.Questu permetterà a rilevazione prima di i prublemi riguardanti u tempu di consegna è a qualità di u produttu.Per piacè ùn vi scurdate chì i normi è i requisiti riguardanti durante l'ispezioni di a produzzione deve esse seguitu strettamente.

11. Una volta chì l'ispezione hè finita, compie u rapportu d'ispezione accuratamente è in dettu.U rapportu deve esse scrittu chjaramente.Prima chì a fabbrica firmà, duvete spiegà à elli u cuntenutu di u rapportu, i normi chì a nostra cumpagnia seguita, u vostru ghjudiziu finali, etc. Sta spiegazione deve esse chjara, ghjusta, ferma è educata.Se a fabbrica hà una opinione diversa, ponu scrive nantu à u rapportu è, ùn importa ciò chì, ùn deve micca disputà cù a fabbrica.

12. Se u rapportu d'ispezione ùn hè micca accettatu, mandate immediatamente à a Cumpagnia.

13. Per piacè dichjarà nantu à u rapportu se a prova di goccia falla è quali mudificazioni puderanu implementà a fabbrica per rinfurzà u so imballaggio.Se a fabbrica hè obligata à rilavorà i so prudutti per via di prublemi di qualità, a data di re-ispezione deve esse dichjarata nantu à u rapportu è a fabbrica deve cunfirmà è firmà u rapportu.

14. QC deve cuntattà tramindui a cumpagnia è a fabbrica per telefonu una volta un ghjornu prima di a partenza, postu chì puderia esse qualchì incidente di l'ultima minuta o cambiamenti in l'itinerariu.Ogni impiigatu QC deve rispittà strettamente à sta cundizione, in particulare quelli chì viaghjanu più luntanu.

15. Per i prudutti chì i clienti necessitanu cù mostre di spedizione, deve scrive nantu à i campioni: u numeru di ordine, u numeru di articuli, u nome di a fabbrica, a data di l'ispezione, u nome di l'impiigatu QC, etc. Se i campioni sò troppu grande o troppu pisanti, elli pò esse speditu direttamente da a fabbrica.Se i campioni ùn sò micca restituiti, specificate u mutivu nantu à u rapportu.

16. Sempre dumandemu à e fabbriche per cooperà bè è ragiunate cù u travagliu QC, chì si riflette in a so participazione attiva in u nostru prucessu di ispezione.Ricurdatevi chì e fabbriche è l'ispettori sò in una relazione cooperativa è micca in una relazione basata nantu à superiori è subordinati.Esigenze irragionevuli chì avarianu un impattu negativu nantu à a Cumpagnia ùn deve esse presentati.

17. L'ispettore deve piglià a rispunsabilità di e so azzioni, senza scurdà di a so dignità è integrità.


Tempu di post: Jul-09-2021