Metodi d'ispezione cumuni è standard per l'apparecchi domestici

1. U metudu di cumpressione di u pannellu usa a funzione di ogni interruttore è pomo esposta fora di u pannellu elettricu, a cunsola o a macchina per verificà è apprussimatamente ghjudicà u locu di u difettu.Per esempiu, u sonu di a TV hè sporadicu à volte, è u buttone di u voluminu hè aghjustatu per apparisce"Kluck"sonu accumpagnatu da sonu sporadic, allura si pò esse cunnisciutu chì u potentiometer vulume hà cuntattu poviru.

2. U metudu d'ispezione diretta hè di verificà è ghjudicà u locu di a culpa vedendu, toccu, sente è odore.Stu metudu hè particularmente adattatu per i difetti evidenti, cum'è l'odore caldu, brusgiatu, l'odore di l'ozone è u sonu anormale.Per esempiu, ci hè un"crack"u sonu in u televiziu dopu l'accensione, l'imaghjini salta cù u sonu è si sente un forte odore di ozone, allora si pò ghjudicà chì u trasformatore di uscita di linea o a parte d'alta tensione si accende.

3. Metudu di misurazione di tensione hè di verificà a tensione di furnimentu è a tensione di cumpunenti pertinenti cù l'usu di multimetru, in particulare a tensione in i punti chjave.Stu metudu hè u metudu di ispezione più basicu è cumunimenti utilizatu per u mantenimentu di l'apparecchi domestici.

4. U metudu di misurazione di corrente elettrica hè di misurà u currente tutale è u currente di travagliu di transistors è parti cù l'usu di una gamma di corrente adattata di u multimetru, per ghjudicà rapidamente u locu di difettu.Per esempiu, a TV hè spessu brusgiata cù un fusible DC è u currente tutale di l'alimentazione regulata misurata hè più grande di u valore normale, u circuitu di u stadiu di output di linea hè disconnected è u currente torna à u normale, allora pò esse determinatu chì u difettu. hè in u stadiu di output di linea è i circuiti successivi.

5. Metudu misura resistenza hè à ghjudicà u locu curpa da misurà u valore di resistenza di resistenza, capacitance, inductance, bobina, transistor è bloccu integrata.

6. U metudu di cortu-circuit si riferisce à u metudu di cortu-circuit AC, chì hè particularmente efficace per determinà a gamma di u sonu di u battellu di vapore, u sonu d'urli è u rumore.Per esempiu, s'è vo vulete ghjudicà u difettu urla di a radiu, pudete aduprà un 0.1μF capacitor à short-circuit i cullezzione di u tubu cunvertitore, u primu tubu amplification intermediate è u sicondu tubu amplification intermediate à a terra, rispettivamente.L'urlu sparisce in una certa tappa di cortu circuitu, u difettu si trova in questu stadiu.

7. Metudu disconnecting Circuit hè à cumpressà a gamma di curpa da taglio un certu circuitu o unsoldering un certu cumpunenti è wiring.Per esempiu, u currente generale di un apparecchiu elettricu hè troppu grande, a parte sospetta di u circuitu pò esse disconnected gradually.U difettu serà in u stadiu induve u currente torna à u normale quandu hè disconnected.Stu metudu hè spessu usatu per riparà u difettu di a corrente eccessiva è a fusible ardente.

8. U metudu di chjappà hè di ghjudicà u locu di u difettu cù l'usu di una piccula manica di cacciavite o di un martellu di legnu per chjappà delicatamente un certu locu nantu à u circuitu è ​​osservà a situazione (Nota: in generale ùn hè micca faciule chjappà a parte d'alta tensione). ).Stu metudu hè particularmente adattatu per verificà u difettu di saldatura falsa è u cuntattu poviru.Per esempiu, ùn ci hè micca un sonu in l'imaghjini di a TV qualchì volta, pudete chjappà cù a manu nantu à a cunchiglia di a TV, è a culpa hè evidenti.Aprite a copertina posteriore di a TV, sguassate da u circuitu, è batte delicatamente i cumpunenti sospetti cù un manicu di cacciavite.A culpa hè in questa parte induve a culpa hè ovvia quandu hè battuta.

9. Replace mètudu ispezzione hè di rimpiazzà u cumpunenti chì hè cunsideratu à esse difettu da usu di un bonu cumpunenti.Stu metudu hè simplice è faciule d'operare, è spessu hàduie volte u risultatu cù a mità di u sforzu..Hè cumunimenti usatu per rimpiazzà sintonizzatore, trasformatore di output di linea, condensatore sottu 0.1μF, transistor, bloccu integratu è cusì.

10. Metudu injection signal hè à truvà u locu curpa da injecting u signale di u generatore di signali in u circuitu difettu.Stu metudu hè generalmente usatu per riparà difetti cumplicati.

11. mètudu Interference hè à ghjudicà u locu curpa dausua parte metallica di u cacciavite è e pinzette per toccu i punti di rilevazione pertinenti, fighjate a risposta di l'ingossu nantu à u screnu è sente u"Kluck"sonu di u cornu.Stu metudu hè spessu usatu per verificà u canali publicu, u canali d'imaghjini è u canali di sonu.Per esempiu, ùn hè rilevatu nisuna immagine o difettu di sonu, pigliate u cacciavite per toccu a prima basa di amplificazione intermedia.S'ellu ci hè una risposta clutter in u screnu è u cornu hà"Kluck"sonu, indica chì u circuitu hè normale dopu l'amplificazione intermediata, cusì a culpa hè in u sintonizzatore o l'antenna.

12. U mètudu di paraguni hè di truvà u locu curpa da paraguni di a tensione, forma d'onda è altri paràmetri di a macchina nurmale di u listessu mudellu cù a macchina difettu.Stu metudu hè più adattatu quandu u schema di circuitu ùn pò esse truvatu.

13. U metudu di Riscaldamentu hè di ghjudicà rapidamente u locu di u difettu riscaldandu u cumpunente suspettu, per accelerà u"morte"di tali cumpunenti.Per esempiu, a larghezza di a linea di una TV hè normale quandu hè ghjustu accesa, è a larghezza di linea si ritrae uni pochi minuti dopu, a cunchiglia di u tubu di output di linea diventa gialla è a linea hè calda, allora pudete piglià una saldatura. ferru per avvicinà u tubu di linea per riscaldallu.Se a larghezza di a linea cuntinueghja à ritruvà, pò esse ghjudicata chì u tubu di a linea hà un difettu.

14. Metudu Cooling hè à ghjudicà prestu u locu curpa da cooling i cumpunenti suspetti.Stu metudu hè utilizatu per u difettu regulare, per esempiu, hè normale quandu si accende, ma anormali dopu un pocu tempu.In cunfrontu cù u metudu di riscaldamentu, hà i vantaghji di veloce, còmuda, precisa è sicura.Per esempiu, l'amplitude di u campu di una TV hè normale dopu à accende, ma serà cumpressatu dopu à uni pochi di minuti è formanu una banda larga horizontale dopu à una meza ora, u tubu di output di u campu si senti caldu quandu toccu a manu.À questu tempu, mette a palla alcolu nantu à u tubu di a pruduzzioni di u campu, è l'ampiezza di u campu cumencia à cullà è a culpa sparisce prestu, allora si pò ghjudicà chì hè causata da a stabilità termale di u tubu di u campu.

15. U mètudu di ispezzione di schema di prucedura hè di truvà u locu di u difettu narrowing u scopu di u difettu passu à passu secondu u schema di prucedura di mantenimentu di difetti.

16. Metudu Comprehensive hè à aduprà una varietà di metudi à verificà qualchi difetti più cumplicatu.


Tempu di post: 29-novembre-2021