Ispezioni di qualità

Un serviziu d'ispezione, cunnisciutu ancu cum'è ispezione di terzu o ispezione di l'esportazione è di l'impurtazione, hè una attività per verificà è accettà a qualità di l'offerta è altri aspetti pertinenti di u cuntrattu cummerciale in nome di u cliente o di u cumpratore à a so dumanda, in ordine. per verificà se a merchenzie furnita risponde à i requisiti di u cuntrattu di compra è altre esigenze speciali di u cumpratore.

Scopri quant'è utile i nostri servizi di ispezione!
Evite i ritardi in a consegna è i difetti di u produttu, è pigliate immediatamente e misure d'emergenza è di rimediu;riduce o evità i reclami di i cunsumatori, u rinviu di merchenzie o perdite di credibilità causate da a ricezione di prudutti di scarsa qualità;abbandunà u risicu di cumpensu di u cliente;verificate a qualità è a quantità di e merchenzie;evitari a cuntruversia nantu à i cuntratti;paragunate è selezziunate i migliori fornitori è uttene infurmazioni è cunsiglii pertinenti;riduce i tariffi di gestione elevati è i costi di travagliu per u monitoraghju è a prova di i prudutti.

Avemu più di 20 anni di sperienza in u cuntrollu di qualità, è i nostri rapporti di ispezione sò stati sempre bè ricevuti da i cumpratori.Grazie à a nostra reta di serviziu glubale, pudemu purtà un serviziu di localizazione rapidu è puntuale, indipendentemente da u paese di u vostru fornitore.U nostru rapportu d'ispezione vi sarà mandatu in 24 ore dopu l'ispezione, aiutendu à capisce megliu u statu di e merchenzie chì avete acquistatu.

Usemu WeChat cum'è a nostra piattaforma di travagliu è cumminendu cù u sistema di gestione di l'ispezione esistente per prufessionalizà cumplettamente a nostra integrità è l'infurmazioni di serviziu.Questu aumenta l'uppurtunità per e fabbriche è l'ispettori di signalà i prublemi di l'altri è facultà i clienti è i rapprisentanti di fabbrica, in modu chì i clienti è i pruduttori ponu dà u so feedback onestu è obiettivu di i servizii d'ispezione di l'EC è l'integrità appena u ghjornu dopu, è senza pressione.

Cù a nostra rete di serviziu naziunale in Cina, i vostri bisogni d'ispezione saranu prontamente risposti da u nostru persunale di serviziu, è u nostru staffu di ispezione prufessiunale viaghja da u locu di l'uffiziu più vicinu.Sè site interessatu à sapè cumu pudemu risponde à i vostri bisogni per a qualità di u produttu è cumu pudemu aiutà vi à riduce i risichi di qualità in u prucessu di procurazione di u produttu, scansate stu codice QR per cuntattateci.

Tipi di servizii d'ispezione

● Ispezione di pre-produzione
L'ispettori facenu campionamentu aleatoriu di materie prime, prudutti in i primi fasi di u prucessu di sviluppu di produttu, è altri cumpunenti è parti.

● Durante l'ispezione di a produzzione
L'ispettori verificanu i prudutti semi-fabbricati nantu à a linea di produzzione o i prudutti finiti ghjustu fora di a linea.Cuntrollanu difetti è deviazioni, informanu à a fabbrica, è ricumandenu metudi efficaci per mudificà l'errori è i deviazioni.

● Inspezione pre-consegna
Ispezione di campionamentu pre-consegna di u pruduttu finitu: l'ispettori cuntrollanu a quantità, a tecnulugia di produzzione, u rendiment, u culore, e specificazioni di dimensione, l'imballu di e merchenzie, è altri dettagli per l'ispezione prima chì tuttu hè preparatu è prontu per a spedizione (di solitu 100% di u pruduttu pruduttu). merchenzie è 80% di e merchenzie imballate).U metudu di campionamentu hè realizatu sottu standardi ricunnisciuti internaziunali cum'è ISO2859, NF X06-022, ANSI, ASQC Z1.4, BS 6001 o DIN 40080. Si seguita ancu u nivellu di campionamentu AQL di u cumpratore.

● Diversi
A squadra di l'ispezione di l'EC China hà furnitu solu suluzione di ispezione innovativa di longu tempu per serve i cumpratori è i venditori domestici cinesi in u paese è fora di u paese, u cummerciu elettronicu è l'industria alberghiera.Rispundemu attivamente à i bisogni attuali di a fabricazione di qualità cinese, l'acquisti d'oltremare di i clienti domestici, l'impurtazioni straniere è i requisiti di qualità di l'industria di serviziu.


Tempu di post: Jul-09-2021