Responsabilità di u travagliu di l'ispettore di qualità

Flussu di travagliu iniziale

1. I culleghi in viaghji d'affari cuntattate a fabbrica almenu un ghjornu prima di a partenza per evità a situazione chì ùn ci hè micca bè da inspeccionà o chì a persona in carica ùn hè micca in a fabbrica.

2. Pigliate una camera è assicuratevi chì ci hè abbastanza putere, è pigliate una carta di visita, una misura di cinta, un cuteddu artighjanatu, una piccula quantità di saccu di plastica di sigillatura (per imballaggio è manipulazione) è altre forniture.

3. Leghjite l'avvisu di consegna (dati d'ispezione) è i rapporti d'ispezione previ, firmate è altre informazioni pertinenti cù cura.Se ci hè dubbitu, deve esse risoltu prima di l'ispezione.

4. I culleghi in viaghji d'affari devenu cunnosce a strada di u trafficu è e cundizioni climatichi prima di a partenza.

Arrivatu à a fabbrica o unità ospitante

1. Chjamate i culleghi à u travagliu per informà l'arrivu.

2. Prima di l'ispezione formale, avemu da capisce a situazione di l'ordine prima, per esempiu, hè statu cumpletu tuttu u lottu di merchenzie?Se tuttu u batch ùn hè micca cumpletu, quantu sò stati cumpletati?Quanti prudutti finiti sò stati imballati?Hè fattu u travagliu infinitu ?(Se a quantità attuale hè sfarente da l'infurmazioni notificati da u cullegu emittente, chjamate a cumpagnia per annunzià), se e merchenzie sò in produzzione, deve ancu andà à vede u prucessu di produzzione, pruvate à scopre u prublema in a produzzione. prucessu, informate a fabbrica è dumandate a migliurà.Quandu serà finitu u restu ?Inoltre, i beni cumpleti devenu esse fotografiati è visti cum'è stacked and counted (number of cases / number of cards).Si deve esse attentu à chì sta infurmazione deve esse scritta nantu à e rimarche di u rapportu di ispezione.

3. Aduprate a camera per piglià ritratti è verificate s'ellu a marca di spedizione è a cundizione di imballaggio sò uguali à i requisiti di l'avvisu di consegna.Se ùn ci hè micca imballaggio, dumandate à a fabbrica se u cartone hè in u locu.Se u cartone hè ghjuntu, (verificate a marca di spedizione, a dimensione, a qualità, a pulizia è u culore di u cartone ancu s'ellu ùn hè micca imballatu, ma hè megliu dumandà à a fabbrica per organizà per imballà un cartone per a nostra ispezione);se u cartone ùn hè micca ghjuntu, sapemu quandu ghjunghjerà.

4. U pesu (pesu grossu) di e merchenzie deve esse pesatu è e dimensioni di u cuntinuu sò misurati per vede s'ellu si cunforma à l'avvisu stampatu di consegna.

5. L'infurmazione specifica di l'imballu deve esse cumpletata in u rapportu d'ispezione, per esempiu, quanti (pcs.) sò in una scatula interna (scatola media), è quanti (pcs.) sò in una scatula esterna (50 pezzi. / scatula interna). , 300 pz./scatola esterna).Inoltre, u cartone hè statu imballatu cù almenu dui cinturini?Fissate a scatula esterna è sigillala su è giù cù a cinta di sigillatura "I-shape".

6. Dopu avè mandatu u rapportu è vultà à a cumpagnia, tutti i culleghi in viaghju d'affari devenu chjamà a cumpagnia per informà è cunfirmà a ricezione di u rapportu è informanu i culleghi quandu pensanu à abbandunà a fabbrica.

7. Segui i instructions, à fà u test goccia.

8. Verificate s'ellu a scatula esterna hè dannata, se a scatula internu (scala media) hè una scatula di quattru pagine, è verificate chì a carta di u compartment in a scatula interna ùn pò micca avè un culore mistu, è serà biancu o grisgiu.

9. Verificate s'ellu u pruduttu hè guastatu.

10. Eseguite un cuntrollu puntuale per e merchenzie secondu l'indicazione di quantità di standard (di solitu standard AQL).

11. Pigliate ritratti di e cundizioni di u produttu, cumpresi i prudutti difetti è a cundizione in a linea di produzzione.

12. Verificate s'ellu a merchenzie è a firma sò coerenti cù i requisiti pertinenti, cum'è u culore di u produttu, u culore di u marcatu è a pusizione, a dimensione, l'apparenza, l'effettu di trattamentu di a superficia di u produttu (cum'è senza scratch marks, macchie), funzioni di u produttu, ecc. attenzioni particulari à chì (a) l 'effettu di a marca di seta ùn hà micca parolle rotte, trascinate a seta, etc., pruvate a serigrafia cù carta adesiva per vede s'ellu u culore svanisce, è a marca deve esse cumpleta;(b) a superficia di u culore di u pruduttu ùn deve micca sbiadisce o esse faciule da fade.

13. Verificate s'ellu a scatula d'imballaggio di culore hè dannata, s'ellu ùn ci hè micca usu di u piegamentu, è se l'effettu di stampa hè bonu è coherente cù a prova.

14. Verificate se e merchenzie sò fatti di novi materiali, materie prime non tossiche è tinta non tossica.

15. Verificate s'ellu e parte di e merchenzie sò stallate bè è in u locu, ùn hè micca faciule per perde o cascate.

16. Verificate se a funzione è u funziunamentu di e merchenzie sò normali.

17. Verificate s'ellu ci sò burrs nantu à e merchenzie è ùn ci saranu micca spighe crude o anguli sharp, chì taglieranu e mani.

18. Verificate a limpezza di e merchenzie è i cartoni (cumprese scatuli di imballaggio di culore, carte di carta, sacchetti di plastica, sticker adesivi, sacchetti di bolle, struzzioni, agenti di schiuma, etc.).

19. Verificate chì e merchenzie sò in bona cundizione è in bona cundizione di almacenamento.

20. Pigliate u numeru necessariu di campioni di spedizione immediatamente cum'è urdinatu nantu à l'avvisu di consegna, appiccicate, è i pezzi difetti rapprisentanti deve esse pigliatu cun elli (assai impurtante).

21. Dopu à rimpianu u rapportu di ispezzione, dite à l'altru partitu nantu à questu inseme cù i prudutti difettu, è poi dumandate à a persona incaricata di l'altra parte di firmà è scrive a data.

22. Se a merchenzie si trova in mala cundizione (ci hè una alta probabilità chì e merchenzie ùn sò micca qualificate) o a cumpagnia hà ricevutu un avvisu chì a merchenzie ùn hè micca qualificata è deve esse ripresa, i culleghi in viaghju d'affari dumandu immediatamente. a fabbrica nantu à u situ nantu à l'arrangiamentu di rework è quandu a merchenzie pò esse vultata, è poi risponde à a cumpagnia.

Travagliu dopu

1. Scaricate e foto è mandate un email à i culleghi pertinenti, cumprese una spiegazione simplice di ogni stampa.

2. Sort out the samples, labell them and arrange to send them to the company on the same day or next day.

3. File u rapportu d'ispezione originale.

4. Se un cumpagnu in un viaghju di cummerciale hè troppu tardi per vultà in a cumpagnia, chjamà u so superiore immediata è spiegà u so travagliu.


Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2021