Ispezione di periculi cumuni in i ghjoculi di i zitelli

I ghjoculi sò cunnisciuti per esse "i più vicinu cumpagni di i zitelli".Tuttavia, a maiò parte di a ghjente ùn sanu micca chì certi ghjoculi anu periculi di sicurezza chì minaccianu a salute è a sicurità di i nostri figlioli.Chì sò e sfide chjave di qualità di u produttu truvate in a prova di qualità di i ghjoculi di i zitelli?Cumu pudemu evità?

Eliminate i difetti è guardà a sicurità di i zitelli

Cina hè una putenza di fabricazione.Vende ghjoculi è altri prudutti per i zitelli in più di 200 paesi è regioni.In u Regnu Unitu, u 70% di i ghjoculi venenu da a Cina, è in Auropa, u numeru ghjunghje sin'à u 80% di i ghjoculi.

Chì pudemu fà se truvamu un difettu durante a fase di fabricazione di un schema di disignu?Dapoi u 27 d'aostu di u 2007, cù a publicazione è l'implementazione successive di "Regulamenti nantu à l'Amministrazione di Recalls di Giocattoli per i zitelli", "Regulamenti nantu à l'Amministrazione di Recalls di Prodotti Quotidiana Difetti", è "Disposizioni Interim nantu à l'Amministrazione di Recalls di i Consumatori". Products", u sistema di ricurdamentu di merchenzie difettose hè diventatu sempre più efficace in a salvaguardia di a salute di i zitelli, sensibilizà a sicurezza di i prudutti è migliurà a manera in chì i dipartimenti di u guvernu gestiscenu a sicurezza di i prudutti.

Avemu vistu u listessu oltremare.In questu stadiu, parechji paesi è regioni in u mondu, cum'è u Regnu Unitu, l'Australia, l'Unione Europea, u Giappone, u Canada, etc., anu stabilitu successivamente sistemi di ricurdà per i prudutti di ogni ghjornu difettu.Ogni annu, parechji prudutti di ogni ghjornu difettu sò ricurdati da l'industria di distribuzione per chì i clienti ponu esse prutetti da u dannu potenziale causatu da elli.

Riguardu à sta materia, "S'ellu hè a Cina, l'Unione Europea, u Regnu Unitu o altri paesi capitalisti, tutti attribuinu una grande impurtanza à a prutezzione di i zitelli, è i metudi di gestione di a qualità di u produttu per i prudutti di ghjoculi per i zitelli sò assai stretti".

Periculi generale è suggerimenti per l'ispezione di i ghjoculi di i zitelli

A cuntrariu di l'altri prudutti di ogni ghjornu, l'ughjettu di i ghjoculi per i zitelli hè unicu per via di e so caratteristiche fisiulogichi è individuali, chì si manifestanu principalmente cum'è a mancanza di capacità d'autoprotezzione.E caratteristiche fisiulogiche di i zitelli sò ancu diffirenti di l'adulti: crescita è sviluppu rapidu, passione per scopre cose novi è sviluppu constante di e cumpetenze cognitive.

"U prucessu di i zitelli d'utilizà un ghjoculu hè in realtà un prucessu tutale di esplorà è capisce u mondu. In parechji casi, ùn hè micca faciule di seguità u schema di disignu o l'usu di i ghjoculi in a listessa manera chì un adultu. Per quessa, a so unicità deve esse. esse cunsideratu durante e fasi di cuncepimentu, produzzione è fabricazione per evità di causà danni à i zitelli ".

I periculi chjave in una ispezione generale di ghjoculi per i zitelli sò i seguenti:
1. Prestazione di sicurezza fisica di machini è equipaghji.
Soprattuttu manifestatu cum'è pezzi chjuchi, puntura / graffi, obstructions, coiling, squeezing, bouncing, falling / smashing, rumore, magnets, etc.
Dopu à l'analisi statistiche, hè statu scupertu chì in a machina è l'equipaggiu u più altu periculu era i pezzi chjuchi dannati chì cascanu facilmente, cù una tarifa da 30% à 40%.
Chì sò i picculi pezzi chì cascanu?Puderanu esse buttoni, pinballs, trinkets, picculi cumpunenti è accessori.Questi picculi pezzi puderanu esse facilmente inghiottiti da i zitelli o imbulighjate in a so cavità nasale dopu avè cascatu, risultatu in u risicu di inghjustà a terra o ostruzzione di a cavità.Se a piccula parte cuntene materiali magnetichi permanenti, una volta inghiottita per sbagliu, u dannu continuarà più avanti.
In u passatu, i paesi di l'Unione Europea anu mandatu avvisi di i clienti à una famosa marca di ghjoculi magnetichi in Cina.Quelli ghjoculi cuntenenu picculi cumpunenti magnetichi o picculi boli.Ci era un risicu di asfissia risultatu da l'ingaghjamentu accidintali di i zitelli o inalazione di i picculi pezzi.
In quantu à a sicurezza fisica di e macchine è di l'equipaggiu, Huang Lina hà suggeritu chì l'industria di a fabricazione duveria realizà ispezioni strette nantu à a qualità di u produttu durante a fase di fabricazione.Inoltre, e fabbriche anu da esse particularmente attenti à a selezzione di e materie prime, postu chì alcune materie prime anu da esse trattate in una manera specifica durante e fasi di produzzione per evità u risicu di "caduta".

2. Ignition safety performance.
Parechji ghjoculi sò cumposti di prudutti tessili.Hè per quessa chì a prestazione di sicurezza di ignizione di questi prudutti deve esse realizatu.
Una di e carenze chjave hè una freccia d'ignizione eccessivamente veloce di cumpunenti / prudutti, risultatu in a mancanza di tempu abbastanza per i zitelli per scappà di l'emergenza.Un'altra carenza hè una rata di ignizione di film plasticu PVC inestabile, chì facilmente pruduce un liquidu chimicu.Certi altri deficiencies si verificanu s'è i ghjoculi sciolti morbidi ignite troppu veloci, s'ellu ci hè una accumulazione di bolle in i prudutti tessili, o danni chimichi organici da i fumi di ignition.
In tuttu u prucessu di fabricazione di u produttu, duvemu esse cuscenti di a selezzione di materie prime.Duvemu ancu attentu à l'applicazione di ritardanti di fiamma senza alogeni.Parechje cumpagnie aghjunghjenu deliberatamente alcuni ritardanti di fiamma senza alogeni per risponde megliu à i requisiti di prestazioni di sicurezza di ignition.Tuttavia, certi di sti ritardanti puderanu causari danni cronichi chimichi organici, cusì sia prudente cun elli!

3. U funziunamentu di sicurezza di i sustanzi chimichi organici.
I periculi chimichi organici sò ancu unu di i tipi più cumuni di ferite causati da i ghjoculi.I cumposti in i ghjoculi sò facilmente trasferiti à u corpu di i zitelli per via di saliva, sudore, etc., dannendu cusì a so salute fisica è mentale.In cunfrontu cù e ferite fisiche, u dannu chimicu organicu da i ghjoculi hè assai più difficiuli di percepisce, postu chì si accumula progressivamente.In ogni casu, u dannu pò esse enormu, chì varieghja da una decadenza di u sistema immunitariu à e mala cundizione mentale è fisicu è dannu seriu à l'organi internu di u corpu.
I sustanzi chimichi cumuni chì causanu periculi chimichi organici è ferite includenu elementi specifichi è sustanzi chimichi analitici specifichi, frà altri.Unipochi di l'elementi specifichi più cumuni chì sò trasferiti sò arsenicu, seleniu, antimoniu, mercuriu, piombo, cadmiu, cromu è bariu.Certi sustanzi chimichi analitici specifichi sò tackifiers, formaldehyde indoor, coloranti azoichi (proibiti), BPA è ritardanti di fiamma senza alogeni, frà altri.Oltre à quelli, altri sustanzi carcinogeni chì causanu allergii è mutazione genetica anu ancu esse strettamente survegliati è cuntrullati.
In risposta à stu tipu di preghjudiziu, l'imprese di fabricazione anu da pagà una attenzione particulari à a pittura chì applicanu, è i polimeri è altre materie prime chì utilizanu.Hè impurtante di truvà i distributori curretti per ogni materia prima per evità l'usu di materie prime micca di ghjoculi durante e fasi di produzzione.Inoltre, hè necessariu di attentu à l'acquistu di pezzi di ricambio è esse veramente strettu per evità a contaminazione di l'ambiente di fabricazione durante tuttu u prucessu di produzzione.

4. Prestazione di sicurità elettrica.
Ricertamenti, è dopu à l'aghjurnamentu di i prudutti è l'usu di novi stili è tecnulugia, i ghjoculi elettrici sò stati accolti da i genitori è i zitelli, chì portanu à un aumentu di i periculi di sicurezza elettrica.
I periculi per a sicurezza elettrica in i ghjoculi di i zitelli sò specificamente manifestati cum'è equipaggiu surriscaldatu è prestazioni anormali, forza di compressione insufficiente è resistenza à l'impattu di l'apparecchi domestici, è ancu difetti strutturali.Periculi potenziali per a sicurità elettrica ponu causà i seguenti tipi di prublemi.U primu hè u surriscaldamentu di u ghjoculu, induve a temperatura di i cumpunenti di u ghjoculu è l'ambienti sò troppu elevati, chì ponu purtà à a pelle brusgiata o ignition in un ambiente naturali.U sicondu hè a forza di compressione insufficiente di l'apparecchi domestici, chì porta à fallimenti di cortu-circuit, fallimenti di energia, o ancu danni.U terzu hè a durabilità di l'impattu insufficiente, chì reduce u rendiment di sicurezza di u pruduttu.L'ultimu tipu sò difetti strutturali, cum'è una batteria ricaricabile cunnessa in daretu, chì puderia causà fallimenti di cortocircuiti o a caduta di a batteria ricaricabile, frà altri prublemi.
Riguardu à stu tipu di periculu, Huang Lina hà suggeritu chì e cumpagnie di fabricazione facenu prugrammi di cuncepimentu di sicurezza di circuitu elettronicu tecnicu è prufessiunale, è ancu cumprà cumpunenti elettronichi chì rispondenu à e norme per prevene pussibuli danni à i zitelli.

Implica ancu etichettatura / marcatura, sanità è prutezzione ambientale, è altre sfide.


Tempu di Postu: Aug-04-2021