Informazioni nantu à l'ispezioni di u cummerciu esteru

L'ispezioni di u cummerciu esteru sò più chè familiari à quelli chì participanu à l'esportazioni di u cummerciu esteru.Sò assai apprezzati è per quessa appiicati cum'è una parte impurtante di u prucessu di cummerciu esteru.Allora, ciò chì duvemu attente durante l'implementazione specifica di l'ispezione di u cummerciu esteru?Quì pudete truvà qualchi cunsiglii furniti da un specialista di l'ispezione di u cummerciu esteru:
1. Capisce u paese di destinazione di i prudutti spurtati in modu di cunnosce i so standard di produttu appiicati.Per esempiu, l'esportazioni in Europa anu bisognu di seguità i normi europei, mentre chì l'esportazioni in l'America anu bisognu di seguità i normi americani.Questu hè essenziale per una ispezione di u produttu successu.
2. In più di seguità i normi generale, hè imperativu di pagà una attenzione particulari à i bisogni specifichi di i clienti.
3. Assicuratevi chì l'imballu si adatta à i bisogni di a logistica di u cummerciu esteru.Per esempiu, verificate s'ellu l'imballu hè abbastanza forte, anti-collisione è anti-goccia, è ancu s'ellu a scatula di trasportu hè stata cun successu inspezioni di qualità.
4. Verificate s'ellu tutte l'infurmazioni sò currette, cum'è quella di marchi di scatula è etichette.Errori in l'infurmazioni pertinenti puderanu affettà u sdoganamentu è a ricezione regulare di merchenzie.
5. Fate l'ispezioni di rutina di i prudutti, cum'è l'ispezioni di quantità è apparenza, misurazioni di dimensioni, teste di prestazione, etc.


Tempu di post: Jul-09-2021